Contrar primei impresii, ITSM nu e IT-ul sadomasochiştilor. Ci IT Service Management. Practic, pe o scară evoluţionară, ITSM e următorul pas.

Iar cel mai puternic atu al său e alinierea serviciilor oferite cu nevoile business-ului servit drept client.

O formă clară de reîmprospătare a valorilor oferite în rândul afacerilor din domeniul virtual, ITSM promite să ofere o perspectivă unică asupra modului în care clienţii sunt priviţi, dar şi tipul serviciilor oferite.

În cazul  de faţă, IT-ul îşi schimbă balanţa atenţiei de la subiectele tipice  către oferirea unor servicii consistente şi eficiente, într-un timp scurt.

Mobilitatea, în aceeaşi ordine de idei, este unul din cuvintele cheie ale ITSM. Puterea de a crea şi întreţine procese necesare mobilităţii şi completării nevoilor unui om de afaceri reprezintă o şansă sigură la succes, atât din punctul de vedere al clientului, cât şi al prestatorului de servicii.

IT Service Management nu mai reprezintă doar cabluri, mufe Rj-45 sau crearea şi mententanţa unui web site. Reprezintă confortul şi siguranţa serviciilor complete şi complexe, aduse la un nivel progresiv.

Pentru a citi articolul integral,da click : aici.

Data publicării: 02 mai 2014